Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Mokłem na deszczu w Garwolinie godzinę - bo oczywiście żadnego busa. Serdecznie pozdrawiam przemądrzałych inspektorów ITD. Jeszcze jeden dowód, że wszystko co normalne - można zepsuć - egzekwowaniem durnych, nieżyciowych przepisów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak trochę w temacie. Niech inspekcja skontroluje busy relacji Biłgoraj - Zamość ( i to nie pod względem prędkości, o tą mogą byc pewni ze max to 65km/h). Ostatnio mam szczęście do busa w którym spaliny zamiast za auto wpadają do auta. Kto lubi zapach benzyny polecam. 65minut czystej narkozy. o wodzie dostającej się do środka nie pisze bo to nieszkodliwe dla mnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co do busów Lublin-Warszawa ( i innych) to rygor jest nie w tym miejscu. Powinno się zrobic nacisk na konkretne badania technicze raz na kwartał (nawet z małym luzem wstrzymywac podbicie dowodu) i po takim przeglądzie auto moze śmigać nawet 100km/h . Chyba że poza miastem w ogóle tyle nie można (nie wiem, nie mam prawka). Ale te 70km/h to przesada. Nawet przy 60km/h po odpadnięciu koła wszyscy skończą w najlepszym przypadku w szpitalu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miły napisał:
tak trochę w temacie. Niech inspekcja skontroluje busy relacji Biłgoraj - Zamość ( i to nie pod względem prędkości, o tą mogą byc pewni ze max to 65km/h). Ostatnio mam szczęście do busa w którym spaliny zamiast za auto wpadają do auta. Kto lubi zapach benzyny polecam. 65minut czystej narkozy. o wodzie dostającej się do środka nie pisze bo to nieszkodliwe dla mnie.
hehe widac ze klamiesz, bo autobusy czy tam busy nie jezdza na benzyne!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busy to patologia rodem z trzeciego swiata. Dobre w Ameryce Lacinskiej i w krajach b. ZSRR. W Polsce niestety glownie w Lubelskiem. Takie tworcze przedluzenie rownie patologicznej lubelskiej prywatnej komunikacji 'za zlotoweczke' . Urzad Marszalkowski, zamiast wydawac im koncesje powinien stawiac na nowoczesne pociagi!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
hehe widac ze klamiesz, bo autobusy czy tam busy nie jezdza na benzyne!
ja tam nie mam prawka. spróbuj a się przekonasz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
greg napisał:
No własnie, "jak się jest deb***em, to lepiej siedzieć cicho a nie głupoty wypisywać". Każdy bus powiniwn mieć ogranicznik prędkości. Dozwolona prędkość busów, czytaj autobusów, w Polsce to najczęściej 70 km/h. Chyba, że jest przystosowany do prędkości 100 km/h (na autostradzie). Ale musi spełnić specjalne warunki. Jednak większość busów tego nie ma. Więc ogranicznik powinien przy pędkości 70 km/h zacząć działać, jednak tego nie robi , bo po zainstalowania i otrzymaniu certyfikatu montażu jest odłączany. Nie ma się co zatem dziwiś, skoro busy osiągają na drodze dwukrotną prędkośc dozwoloną.
Często jezdzę trasą Wawa- Lublin jako pasażer busa lub własnym autem i jeszcze nie widziałem busa pędzącego 130 km/h lub 160 na obwodnicy. Ograniczenie jes zamontowane w każdym busie i w wypadku wykrycia że nie działą właściciel firmy może mieć spore problemy. Ryzyko zwyczajnie mu się nie opłaca. Każdy bus ma zamontowany tachograf, który rejestruje czas pracy kierowcy i prędkośc więc kazde takie duże przekroczenie prędkości można wykryć podczas rutynowej kontroli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nic wladza nie może zrobić to po jaką chole..rę ta wladza. Poczekajmy aż w busie zginie 10 - 12 osób. Będzie temat do rozmyślań. Te busy jadą na krawędzi! W życiu bym tym nie pojechał. Ile z nich to Kontenery przerobione na autobusy.... a przeglady techniczne jakis żart.. niech ktos mi jeszcze powie czemu dopuszczalna ilośc alkoholu w Pl to 0,2?? Przeceż to źródło nieszczęść. Idioci pija i liczą na swoje 0,2 a w rzeczywsitości po 1 piwie mamy 0,2%........................ ale poseł pije, posłanka pije, policja pije a ludzie ginął!!!!!!!11
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lepiej ITD jadąc tą trasą za busem powinno sprawdzić ile jest beznadziejnych ograniczeń prędkości, przynajmniej coś z tego przejazdu by wywnioskowali, bo to że pokonanie odcinka 168 km jest możliwe w 2,5 godziny to tylko matematyka może szybciej dowieźć - potrzebna jest średnia prędkość 66 km - i pytam - CZY TO JEST PRĘDKOSC NIEBEZPIECZNA??? - chyba dla kierowcy PKS-u starym autosanem model H9 rocznik 1980, który potem sprzedaje tzw. oszczedności na przydrożnych parkingach:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zmieńcie rozkład a busy i tak bedą jeżdzić jak jeżdżą czyli szybko, nieostroznie i nie grzesząc kulturą w stosunku do innych uzytkowników drogi a kultury Policja ani Inspekcja Transportu nie nauczy, to trzeba mieć poprostu a o biurokracji tez lepiej nie wspominac gdz ona poprostu jest w Polsce na każdym kroku: ekspertyzy, decyzje urzednicze po to tylko aby zmienić rozklad jazdy na bardziej bezpieczny ???? !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niezły myk z tym, że uprzedzili kierowcę, że cały przejazd jest nagrywany na video. A to, że 168-kilometrową trasę pokonał zgodnie z przepisami, nie ma co się dziwić - skoro wiedział, że nagrywają.... dobry sposób na sprawdzenie przepisowego czasu podróży... A co do rzeczywistego czasu podróży to fakt - jeżdżą bardzo szybko. Sam wielokrotnie jeżdżę na trasie Lublin-W-wa samochodem prywatnym z prędkością do 100km/k max. Busy wyprzedzają mnie jak przysłowiowa burza.... to świadczy jak szybko pokonują tą trasę. Uważam, że powinni im mimo wszystko urealnić czas podróży - nie ze złośliwości dla pasażerów, ale dla bezpieczeństwa. Niestety, droga do warszawy jest może na europejskim poziomie ale tylko w części obwodnicy Garwolina. Pozostała jej część to niestety zwykła jedna marna i często dziurawa jezdnia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często jeżdże do Warszawy i uważam, że firma Contrbus ma nowe i najczystsze busy, miłych kierowców - a nie tak jak konkurencja!!!!! A kto z was nie jeżdzi do Wawy w 2,5h? Dajcie im spokój!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znaleźli się fachowcy od transportu... O co wam chodzi z tymi ograniczeniami elektronicznymi w busach do 105 km/h??? Piszą o tym kolunie którzy nie mają o tym zielonego pojęcia. Wystarczy się przejechać busem do warszawy czy gdzieś indziej żeby zobaczyć że nie ma ograniczenia prędkości do 105 czy tam do 120... Pracuję jako kierowca na trasie lublin - warszawa, lublin - kraśnik i lublin - chełm, jeżdżę samochodem osobowym i mogę potwierdzić że busy naprawdę szybko śmigają. Na warszawę (nowe sprintery) śmigają spokojnie z prędkościami 130 - 140 km/h. Więc proszę nie trolować i nie pisać że mają ograniczenia do 105 km/h. A jak się pasażerom to nie podoba to niech się przerzuca na rowery!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ktorlować busy autobusy ciężarówki bo same przeładowane jadą jak nie ludzmi to towarem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RaPi napisał:
Kolega to chyba za komputer pokładowy robi że tak doskonale prędkość średnią busom wylicza. Dziwię się jakim cudem mają taką wyoką prędkość skoro każdy bus ma elektroniczne ograniczenie prędkości do 105 km/h. Jak się jest deb***em to lepiej siedzieć cicho a nie głupoty wypisywać. Mamy wolny rynek jak sie nie podoba to można jechać PKP albo PKS.
Iloma busami z "kagańcem" jechałeś? Ja przez dobrych kilka lat jak się poruszam tym rodzajem komunikacji publicznej jechałem JEDNYM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
a w Panoramie Lubelskiej powiedzieli, że na koniec kierowca dostał 500 mandatu za "nieprzestrzeganie rozkładu jazdy"
Czyli jechali za nim nie po to, żeby skontrolować, ale żeby ukarać. Albo za zbyt szybką jazdę, albo za spóźnienie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nierealnie przedstawiony rozkład jazdy, który należy poprawić i sprawa jest załatwiona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też śmigam busem tylko towarowym i przelotowa na trasie ok 120 to norma, każdy nowszy tir na dobrej drodze lata ok 90 a ci się za busem zasadzili 70 za miastem śmieszne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
greg napisał:
No własnie, "jak się jest deb***em, to lepiej siedzieć cicho a nie głupoty wypisywać". Każdy bus powiniwn mieć ogranicznik prędkości. Dozwolona prędkość busów, czytaj autobusów, w Polsce to najczęściej 70 km/h. Chyba, że jest przystosowany do prędkości 100 km/h (na autostradzie). Ale musi spełnić specjalne warunki. Jednak większość busów tego nie ma. Więc ogranicznik powinien przy pędkości 70 km/h zacząć działać, jednak tego nie robi , bo po zainstalowania i otrzymaniu certyfikatu montażu jest odłączany. Nie ma się co zatem dziwiś, skoro busy osiągają na drodze dwukrotną prędkośc dozwoloną.
Jak byś znał dokładnie przepisy tak jak opisujesz to zgodnie z ustawą Dz.U. 92, poz 884 z 2004 r w art.66 istnieje zapis (nie będę całego cytował) że ogranicznik prędkości montowany w pojeździe ogranicza prędkość autobusu do 100 km/h. A jaka diagnostyka-djagnosta sprawdza ogranicznik prędkości, a może mam wymienić stacje diagnostyczne na terenie lublina które przedłużaja dowód rejestracyjny bez jakichkolwiek pytań o ogranicznikach. Nie próbuj naprawić świat, tylko sprawdz jak jest w kochanej POLSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tomi napisał:
Jak byś znał dokładnie przepisy tak jak opisujesz to zgodnie z ustawą Dz.U. 92, poz 884 z 2004 r w art.66 istnieje zapis (nie będę całego cytował) że ogranicznik prędkości montowany w pojeździe ogranicza prędkość autobusu do 100 km/h. A jaka diagnostyka-djagnosta sprawdza ogranicznik prędkości, a może mam wymienić stacje diagnostyczne na terenie lublina które przedłużaja dowód rejestracyjny bez jakichkolwiek pytań o ogranicznikach. Nie próbuj naprawić świat, tylko sprawdz jak jest w kochanej POLSCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolego Tomi - ustawa ustawą a życie życiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...